czwartek, 19 stycznia 2017

14.01.2017 Warszawa, „Łazienki królewskie”, Bal Arsenału.

Dopiero zaczęłam się uczyć polskiego.
Jeśli zauważą Państwo jakieś bkędy (słownictwo czy terminologia) - proszę o tym pisać.
Dziękuję!


Bardzo ciekawa impreza – Bal Arsenału. Niewojskowe spotkanie wojskowych rekonstruktorzy, dlatego to nie był „bal” w zwykłym dla mnie tanecznym sensie. Ale bardzo mi się podobało! Poznałam się z pięknymi ludzi i ładnie spędzałam czas (chociaż musiałam wyjechać wcześniej, w środku bału)! I jeszcze zapisałam kilku ciekawych rzeczy organizacyjnych, dla przyszłych imprez tanecznych i historycznych.Dziękję, „Arsenal”! Następnym razem będę planowałam pojechać jeszcze!Foto Marcin Żurek, Piotr Żurek.14.01.2017 Варшава, «Лазенски крулевске», Бал Арсенала.Очень интересное мероприятие – бал Арсенала. Невоенная встреча военных реконструкторов, поэтому это не был «бал в привычном для меня танцевальном значении. Но мне очень понравилось! Познакомилась с прекрасными людьми и хорошо провела время (хотя и вынуждена была уехать в середине бала)!К тому же сделала себе пометки по организации, для будущих исторических и танцевальных мероприятий.Спасибо, «Арсенал»! В следующий раз буду планировать приехать ещё!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz